В ІННІ ім. Ю.М. Потебні відбулася підсумкова конференція «Практична підготовка здобувачів під час воєнного стану»

«Постійне покращення освітнього процесу є невід’ємною складовою роботи викладачів кафедр ІННІ ім. Ю.М. Потебні. І навіть війна не змогла стати цьому на заваді»! Цими словами відкрила свій виступ на підсумковій конференції «Практична підготовка здобувачів під час воєнного стану: організація, комунікація з практикантами, співпраця з роботодавцями, досвід і перспективи» директорка Інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю.М. Потебні Наталя Метеленко. Цього року до участі у форумі приєдналося понад 100 учасників, серед яких керівники промислових підприємств, організацій, державних установ, викладачі вишу, керівники практик, здобувачі вищої освіти.

У вітальному слові професорка Наталя Метеленко підкреслила, що «незважаючи на воєнні дії, практична підготовка здобувачів освітніх програм інституту не зупинялася ані на хвилину. Це яскравий приклад того, як командна робота однодумців і професіоналів-новаторів разом із нашими партнерами-стейкхолдерами, здобувачами і роботодавцями долає усі перешкоди та перетворює очікування й мрії на реалії сьогодення! Нашими досягненнями з підготовки високопрофесійних кадрів для післявоєнної відбудови економіки ми укріплюємо фундамент держави, допомагаємо нашій рідній України прискорити перемогу та стати економічно потужною європейською державою».

Модератор заходу й координатор організації акредитаційних процесів на освітніх програмах ІННІ ім. Ю.М. Потебні – професор В’ячеслав Глущевський сформулював головний вектор обговорення: це вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти ІННІ ім. Ю.М. Потебні в контексті організації, проведення та оцінювання програмних результатів з освітніх компонентів «навчальна/виробнича/переддипломна практика» для освітніх програм, за якими кафедрами інституту ведеться підготовка здобувачів. «Майбутня акредитація освітніх програм як така не є самоціллю – це свого роду підказка-порадник щодо процедурної моделі освітнього процесу “Як Має Бути”, – зазначив В’ячеслав Глущевський. – Своєрідний “чесний погляд зсередини”, на що слід звернути увагу під час програмування та реалізації практичної підготовки здобувачів з урахуванням актуальних викликів з боку ринку праці».

Під час конференції відбувся обмін думками та враженнями від проведення всіх видів практики у цьому навчальному році. Учасники шукали конструктивні відповіді на актуальні виклики, ділилися набутим досвідом і life hacking щодо гармонійного поєднання традиційних освітніх технологій з новітніми інструментами online-освіти, спираючись на сучасні digital-технології. Було обговорено інституційні складові, єдині підходи та принципи щодо якості практичної підготовки здобувачів в ІННІ ім. Ю.М. Потебні. За словами Наталі Метеленко, «впровадженню змішаного формату практичної підготовки здобувачів у життя передувала значна робота, що велася увесь навчальний рік. І ми бажаємо всім його учасникам отримати саме те, про що вони мріють: студентам – стати справжніми фахівцями, викладачам – щоб результати надихали на нові звершення, а роботодавцям – отримати саме таких працівників, на яких вони чекають»! Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. Потебні гостинно запрошує усіх небайдужих стейкхолдерів-роботодавців до співпраці. Будьте активними менторами наших здобувачів, долучайтеся до процесу покращення якості вищої освіти та виховання нового покоління професіоналів!