«Постійне покращення освітнього процесу є невід’ємною складовою роботи викладачів кафедр ІННІ ім. Ю.М. Потебні. І навіть війна не змогла стати цьому на заваді»! Цими словами відкрила свій виступ на підсумковій конференції «Практична підготовка здобувачів під час воєнного стану: організація, комунікація з практикантами, співпраця з роботодавцями, досвід і перспективи» директорка Інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю.М. Потебні Наталя Метеленко. Цього року до участі у форумі приєдналося понад 100 учасників, серед яких керівники промислових підприємств, організацій, державних установ, викладачі вишу, керівники практик, здобувачі вищої освіти.

У вітальному слові професорка Наталя Метеленко підкреслила, що «незважаючи на воєнні дії, практична підготовка здобувачів освітніх програм інституту не зупинялася ані на хвилину. Це яскравий приклад того, як командна робота однодумців і професіоналів-новаторів разом із нашими партнерами-стейкхолдерами, здобувачами і роботодавцями долає усі перешкоди та перетворює очікування й мрії на реалії сьогодення! Нашими досягненнями з підготовки високопрофесійних кадрів для післявоєнної відбудови економіки ми укріплюємо фундамент держави, допомагаємо нашій рідній України прискорити перемогу та стати економічно потужною європейською державою».

Модератор заходу й координатор організації акредитаційних процесів на освітніх програмах ІННІ ім. Ю.М. Потебні – професор В’ячеслав Глущевський сформулював головний вектор обговорення: це вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти ІННІ ім. Ю.М. Потебні в контексті організації, проведення та оцінювання програмних результатів з освітніх компонентів «навчальна/виробнича/переддипломна практика» для освітніх програм, за якими кафедрами інституту ведеться підготовка здобувачів. «Майбутня акредитація освітніх програм як така не є самоціллю – це свого роду підказка-порадник щодо процедурної моделі освітнього процесу “Як Має Бути”, – зазначив В’ячеслав Глущевський. – Своєрідний “чесний погляд зсередини”, на що слід звернути увагу під час програмування та реалізації практичної підготовки здобувачів з урахуванням актуальних викликів з боку ринку праці».
