23 травня відбулось щомісячне планове засідання науково-методичної ради університету, на якому розглянуто питання організації самостійної роботи в ІННІ ім. Ю.М. Потебні за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Доповідач – доцент кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення Анатолій Безверхий. Анатолій Ігорович окреслив організаційні засади самостійної роботи студентів (СРС) у інституті, які регламентовані «Положенням про організацію освітнього процесу в Запорізькому національному університеті» та зазначив, що в умовах онлайн режиму та воєнного стану значення організації самостійної роботи суттєво посилилось, оскільки планові заняття можуть бути тимчасово недоступні (тривоги, відсутність світла, відсутність Інтернет, окупація); зазначив, що для комунікації зі студентами під час дистанційної роботи викладачі ІННІ ім. Ю.М. Потебні ЗНУ використовують соціальні мережі та інші засоби комунікації; планується створення навчально-методичного центру для створення відео-лекцій та впровадження інтерактивних методів навчання; викладачі впроваджують в навчальний процес інноваційні форми сучасної освіти на прикладі платформ Zoom та Moodle, Google Meet та Google Classroom, прививають студентам вміння працювати в команді, вміння слухати, вміння аргументувати та переконувати.

Крім того, зауважив Анатолій Ігорович, враховується самостійна навчальна активність (позааудиторна), як один з видів врахування програмних результатів вивчення дисципліни студентом у формі самоосвіти (неформальна або інформальна) та підтвердження їх відповідним документом (диплом, сертифікат, свідоцтво тощо).

Особливу увагу Анатолій Ігорович звернув на переваги Office 365, який використовує, зокрема, кафедра електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення для організації самостійної роботи студентів, причому Office 365 A1 для учнів і студентів має необмежену кількість ліцензій.

Взагалі на засіданні НМР ЗНУ було відмічено, що для самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти викладачі інституту враховують особливості освітніх програм, форми організації освітнього процесу та урізноманітнюють форми самостійної роботи.
