Проведення курсів підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою «Excel Expert: фінансова аналітика в управлінні та адмініструванні» – це частина спільного проєкту кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів Інженерного навчально-наукового інституту ім. Ю. Потебні ЗНУ (ZNU, Zaporizhzhia National University) й академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
Координатором і модератором проєкту став професор В’ячеслав Глущевський, а заняття для майже сорока слухачів, серед яких були представники бізнесу, а також викладачі та здобувачі кафедри, провели доцент Євгеній Мержинський і лекторка академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts, head-аналітик маркетинг- і digital-напряму міжнародної компанії «MEGOGO» Анна Шепелєва.
До речі, початок співпраці між кафедрою інформаційної економіки, підприємництва та фінансів і академією інтернет-маркетингу WebPromoExperts поклали ще наприкінці 2021 року, коли спільними зусиллями викладачі підготували та провели для здобувачів і підприємців низку занять за програмою «Data Science: продуктова аналітика мовою запитів SQL до баз даних». Тоді слухачі підвищили свій рівень цифрових навичок, сформували професійні компетентності самостійної практичної роботи з аналізу великих даних на основі запитів SQL до баз даних для інтелектуальної підтримки розвитку бізнесу. І ось наприкінці 2023 - на початку 2024 рр. проєкт продовжили. Цього разу курси з підвищення кваліфікації відбулися за програмою, розробленою Євгенієм Мержинським і стейкхолдеркою Анною Шепелєвою в спеціалізованому навчально-методичному центрі «Цифрові сервіси в управлінні бізнесом», який діє при кафедрі інформаційної економіки, підприємництва та фінансів ІННІ.


Метою навчання стало формування професійних компетентностей самостійної практичної роботи зі стандартним функціоналом і надбудовами Microsoft Office Excel для моделювання, прогнозуванням в часі, пошуком оптимальних рішень для інтелектуальної підтримки розвитку бізнесу. А головну увагу під час занять лектори зосередили на таких питаннях, як формули масивів; інструменти аналізу та оптимізації; прогнозування в Excel: складні діаграми; імпорт-експорт даних із зовнішніх джерел; макроси.
Крок за кроком викладачі кафедри разом із представниками академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts зробили усе можливе, щоб поширити професійні цифрові компетентності в навчальну діяльність і підвищити рівень обізнаності представників бізнесу в застосуванні прикладних цифрових сервісів і програмних платформ обробки та аналізу даних, адже від професіоналізму майбутніх фахівців і сьогоднішніх підприємців значною мірою залежить розвиток нашої країни.


Фотогалерея



































Попередній
Наступна