Робота над пілотним проєктом внутрішньої академічної мобільності «ВАМ» між Інженерним навчально-науковим інститутом ім. Ю.М. Потебні та економічним факультетом Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича розпочалася ще в березні. Крок за кроком його організатори працювали над втіленням задуму в життя, й сьогодні вже є перші результати: створено повноцінні групи здобувачів ЧНУ та ІННІ, які вивчатимуть дисципліни за вибором у вишах-партнерах. Пілотний проєкт внутрішньої академічної мобільності, учасниками якого є здобувачі, викладачі та стейкхолдери кафедр інформаційної економіки, підприємництва та фінансів; управління та адміністрування; обліку, аналізу, оподаткування та аудиту ІННІ, а також економічного факультету ЧНУ, планується реалізувати за чотири роки в три етапи, з можливістю подальшої пролонгації.

Перший – вже в дії – це кредитна віртуальна мобільність, під час якої студенти в дистанційному форматі вивчатимуть обрану ними дисципліну у виші-партнері. Другий етап – семестрова модель, під час реалізації якої студенти поїдуть на навчання до іншого університету, де вивчатимуть дисципліни, які потім будуть перезараховані згідно до навчального плану базового вишу. І, нарешті, третій – стосуватиметься практики здобувачів. Нині Чернівці – одне з відносно безпечних місць в Україні. Це дозволить студентам ІННІ проходити повноцінну практику на виробничій базі партнерів ЧНУ, при цьому бізнес-партнери ЕФ ЧНУ стають і партнерами ІННІ.

Реалізується цей сучасний проєкт під головуванням професора ІННІ В’ячеслава Глущевського, а його координаторами від інституту є директорка Наталя Метеленко, завідувачі кафедр Валентина Воронкова, Тетяна Меліхова та Олександр Шапуров. А від ЧНУ - декан економічного факультету Роман Грешко та завідувачі кафедр Василь Григорків, Юрій Лопатинський, Тетяна Ковальчук, Петро Нікіфоров, Зоя Галушка, Ірина Буднікевич і Олександр Саєнко.

Пілотний проєкт «ВАМ» реалізується за створеною організаторами дорожньою картою, в якій окреслені актуальність задуму та задачі, які потрібно вирішити під час реалізації. Враховані сильні та слабкі сторони; перспективи та загрози, які можуть виникнути під час роботи над проєктом тощо. А ще, за словами В’ячеслава Глущевського, «у Дорожній карті окреслено перспективи імплементації здобутого досвіду освітнього процесу з компонентом академічної мобільності на освітніх програмах спеціальностей і галузей знань інженерно-технічного спрямування, підготовка за якими здійснюється в Інженерному навчально-науковому інституті».

Для обох вишів-партнерів участь у «ВАМ» матиме низку позитивних результатів. А це можливість для здобувачів отримувати освіту одночасно в двох ЗВО без додаткового фінансування; підвищення якості та конкурентоспроможності освітніх програм ІННІ та ЕФ ЧНУ; гармонізація варіативних, а в перспективі й нормативних компонентів освітніх програм; збільшення кількості освітніх програм вишів-партнерів, а також розширення кількості роботодавців.

«Стійкий партнерський взаємозв’язок і гнучкий взаємовплив у системі «Освіта-Наука-Дослідження-Стейкголдерменеджмент» між Інженерним навчально-науковим інститутом ім. Ю.М. Потебні та економічним факультетом Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича, - підкреслює Наталя Метеленко, - стане запорукою постійної актуалізації та відповідної модернізації змісту освітніх програм, а також дозволить готувати кваліфіковані кадри, які відповідатимуть поточним і перспективним вимогам ринку праці».
















Попередній
Наступна