Метою вивчення дисципліни «Корпоративна культура та клієнтоорієнтовані комунікації» є формування у майбутніх фахівців системи фундаментальних знань про теоретико-методологічні засади корпоративної культури, методи командної роботи, взаємодії як всередені організації, так і за її межами; формування розуміння концептуальних основ етичного управління організаціями; знання основних засобів клієнтоорієнтованого управління та формування комунікацій на основі клієнтоорієтованого підходу, а також механізму формування лояльності клієнтівє
Основними завданнями вивчення дисципліни «Корпоративна культура та клієнтоорієнтовані комунікації» є такі:
- засвоїти основні знання про сутність, сучасні концепції та типології корпоративної культури;
- ознайомитися з методами та прийомами формування корпоративної культури;
- набути вмінь застосовувати практичні навички управління командами та колективами в бізнес-структурах;
- виробити навички використання клієнтоорієнтованого підходу в управління бізнес-структурами та основних механізмів формування лояльності клієнтів.