Організація управління персоналом у підприємницьких структурах

Метою викладання дисципліни «Організація управління персоналом у підприємницьких структурах» оволодіння теорією та практикою результативного управління персоналом у підприємницьких структурах в змінних умовах соціально-економічного оточення цих структур для забезпечення загально-економічної підготовки для практичної діяльності за фахом.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Організація управління персоналом у підприємницьких структурах»  формування у майбутніх фахівців сучасного системного мислення комплексу спеціальних знань у галузі управління персоналом на всіх стадіях життєвого циклу підприємницької структури у її взаємозв’язку з оточуючим зовнішнім середовищем, зокрема:

  • вивчення сутності та методологічних аспектів управління персоналом та ринку праці в цілому;
  • засвоєння категоріального апарату, що застосовується для аналізу кількісних та якісних характеристик персоналу підприємницької структури, її трудового потенціалу, формування стратегії управління персоналом й політики реалізації цієї стратегії;
  • вивчення форм та методів формування трудового колективу підприємницької структури, оцінки й розвитку її персоналу;
  • набуття знань щодо практичної реалізації процесів використання наявних та сформованих трудових знань, вмінь та навичок персоналу підприємницької структури та управління цими процесами;
  • набуття умінь формування сучасних мотиваційних систем в підприємницьких структурах та проведення соціального діалогу між учасників бізнес – процесів, що здійснюються в них.